În anii studenției, văzând cât de dificil era să învețe cele mai de bază funcții ale platformelor de design online existente în 2006, i-a venit ideea proiectării unei platforme mult mai simple, accesibilă oricui. „Până și pentru cele mai simple task-uri, precum trimiterea unui fișier PDF de calitate înaltă, erau necesare 22 de click-uri.”, a povestit aceasta, într-un interviu acordat pentru BBC.
Așa a apărut Canva, unul dintre dintre cele mai populare website-uri de grafică și design, proiectat de Melanie Perkins chiar în locuința mamei sale din Perth, Australia. Banii necesari pentru construcția platformei și software i-a împrumutat de la rude.
Împreună cu prietenul său, Cliff Obrecht, în prezent co-fondator Canva, a testat ideea mai întâi la scară mica, fondând Fusion Books, un web-site pe care liceele își puteau proiecta anuarele online.
În 2010, văzând că din ce în ce mai mulți utilizatori foloseau Fusion Books, se hotărăște să plece în California, pentru a căuta potențiali investitori pentru Canva. Acolo l-a întâlnit pe cunoscutul investitor Bill Tai, care a recomandat-o și altor investitori din Silicon Valey, invesind el însuși în Canva.
În 2013, cu un fond de investiții de 3 mil. dolari, platform Canva este lansată. În 2016-2017, încasările Canva au crescut de la 6,8 milioane de dolari la 23,5 milioane dolari, potrivit siteului Australian Financial Review, iar momentan se focuseaza pe extindere.
CITEȘTE CONTINUAREA PE BUSINESS MAGAZIN